Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Startar Blogg...

Av vintermor - 7 december 2011 20:52

Nu äntligen har jag startat min egen blogg   

Efter att noga övervägt att starta, och att funderat på för och emot, så har jag bestämt mig...Nu är det tid, tid till att skriva................

Denna Blogg skall väl innehålla mina tankar och funderingar, min vardag, och mitt liv som det var, och mitt liv idag,och mina önskningar om morgondagen...

Idag är jag en fyrbarnsMor, med allt vad det innebär, Jag är mitt uppe i att starta Eget företag, Jag har mycke glädje, blandat med enorm sorg i min ryggsäck...Kommer att dela med mig av det i mina ord här...

Har värderingar i det mesta som händer och sker, tycker inte allt i livet är rättvist, men är väl medveten om att vissa saker måste vi bara acceptera, acceptera för att själva överleva...

Jag känner att Livet är det vackraste vi människor fått som gåva, vi skall förvallta det väl, i den mån vi förmår, våra Barn är våra Mirakel, dem har vi till låns en liten tid av deras Liv...Tycker att vi skall ta vara på den tiden, ha den tiden, använda den tiden, och ge dem den tiden...Ja, då menar jag ju inte att all vuxna föräldraexistens skall vara som Mamma eller Pappa, men en stor del...Vi har ju valt att få våra barn...De skall få något av oss, och det är känslan av att vara den största delen i sina föräldrars liv...


Detta var lite ord i en del av min värld...Kommer att vid tid och inspiration att fylla på med fler inlägg...

Kramar i miljoner till er alla, som ger tid till att läsa mina ord.../VinterMor

 
 
Ingen bild

jag

7 december 2011 21:28

äntligen gjorde du som jag sa

vintermor

7 december 2011 21:33

...Ja, fast det tog några år...;-)

 
Ingen bild

RickiTicki

8 december 2011 17:34

Du kommer ihåg vad jag skrev till dig.... :-) Saknar dig min fina vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintermor - 5 januari 2012 00:32

....Sitter här i köket, å lyssnar på min äldste son och hans far när dom småpratar och viskar...Sådär som bara en son och far gör, på det där alldeles egna sättet...Myser av att veta att våra barn har oss, Sina föräldrar, att vi alltid finns där för ...

Av vintermor - 29 december 2011 22:02

Idag har det varit en sådan där tung dag...En dag av eftertanke... Den 29:e december! Denna dag är en tung dag för oss, 1997 den 29:e december omkom min mans Mor och deras Lillebror i en bilolycka... Mycke funderingar och många frågor...Varför... Liv...

Av vintermor - 25 december 2011 21:01

....Vaknade imorse, å bara kände ett sådant lugn inom mig... Jag fixade det! Vi fixade det! En julafton...Så himla fin...Jag och min vackra familj...Med glädje, och värme... Känner bara sån tacksamhet och frid i mitt hjärta...Är så stark i att ha er ...

Av vintermor - 21 december 2011 22:01

........Snö, snö, snö...Undrar om det är så här det är ovan molnen, vitt å inga mörka grå partier........   Känner en sådan tomhet i mitt hjärta, det gör ont i min själ...en smärta som strålar så där illa ända ut i fingertopparna...Som om man rys...

Av vintermor - 13 december 2011 11:11

LuciaDagen......... Allt är så himmelens vackert! Julmusik på radio, Julmusik på tv, Julmusik i skolor och på Daghem... Blir så där bitterljuv i kroppen... Tycker att denna dagen alltid varit något speciellt! Så även idag...Men idag känner jag en...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards